خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

توسط adminers, جولای 17, 2016

عینک آفتابی روبرتو کاوالی

خرید ارزان عینک آفتابی Roberto Cavalli : جدیدترین عینک آفتابی زنانه را با قیمت حراج و زیبا ترین طرح که به تمام مدل های صورت جذابیت و کلاس بی نظیری را علاوه بر سلامتی چشم در برابر اشعه های مضر آفتاب می بخشد. عینک آفتابی روبرتوکاولی در سه رنگ زیبا برای شما عزیزان آماده شده است . عزیزان در صورت تمایل میتوانید جدیدترین عینک آفتابی کاوالی را به صورت کاملا تضمینی از فروشگاه اینترنتی  توگ خریداری کرده و هزینه آن را پس از دریافت کالا پرداخت کنید.

خرید پستی عینک آفتابی فشن

 با عینک آفتابی زنانه فشن روبرتو کاولی زیبا ترین و جذاب ترین عینک را

با نازلترین قیمت و حراجی در اختیار خواهید داشت .

408 1462387228 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

  اول کالا را دریافت کنید ،سپس مبلغ ان را به مامور پست بدهید.

خرید پستی >>> قیمت : 30,000 تومان
8888 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

408 1462388486 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

نام

حراج عینک زنانه Roberto Cavalli

جنسیـــــت

زنانه

برند

Roberto Cavalli

لنز

UV 400

نوع کاربری

روزمره/مجلسی/فشن

رنگ فریم

طلایی

نوع دسته

دو تیکه

رنگ دسته

مشکی قهوه ای

جنس دسته

پلاستیک قهوه ای منعطف و فلز ظریف ضد زنگ طلایی

گارانتی

72 ساعت گارانتی تست فیزیکی

جنس قاب

فلز ظریف ضد زنگ طلایی

معرفی اجمالی محصول:

بدون شک استفاده از عینکهای مارک دار  علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد.

روبرتو کاوالی از معروف ترین برند های عینک در بازارهای بین المللی محسوب می گردد که با در هم آمیختن  تکنولوژی روز دنیا در زمینه طراحی و آنتی رفلکسی ، توانسته محبوبیت بلا وصفی را در بین افراد مختلف جامعه پیدا کند.اگر از عینک آفتابی بازان خبره باشید عینک آفتابی روبرتو کاوالی رو حتما می شناسید این عینک همان عینک آفتابی است که دخترانه هالیوودی این مارک را تبلیغ می کنند.

408 1462391474 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

عینک روبرتو کاوالی زنانه Roberto cavalli در سال 2013  ,به دنیای مد معرفی گردید و توانست در زمانی کوتاه، خود را جزو لیست پر فروش ترین عینک های زنانه قرار دهد.
شاید بارها این عینک جذاب زنانه را بر چشمان بازیگران مشهور هالیوودی دیده و وسوسه شده اید تا با داشتن آن جذابیتی خیره کننده را تجربه کنید.از خصوصیات عینک روبرتو کاوالی زنانه Roberto cavalli  می توان به طراحی زیبا و ظریف آن اشاره کرد که توجه همگان را به خود جلب کرده و جذابیت خاصی را به چهره افراد می بخشد.اگر قصد خرید عینکی متفاوت را در بین مدل های جدید دارید، روبرتو کاوالی را حتما امتحان کنید. آقایان نیز می توانند این عینک جذاب را به عنوان سوپرایزی غیر منتظره به آنان که دوستشان دارند هدیه دهند.

 

408 1462394490 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

cover 1900 3 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی

 

از ویژگی های این عینک، می توان به شیشه ضد خش با رنگ ثابت و uv مناسب 400 اشاره نمود. بر روی شیشه این عینک، مارک روبرتو کاوالی بصورت بسیار ظریف حک شده که زیبایی آن را دو چندان ساخته است.اما چیزی که عینک روبرتو کاوالی زنانه  Roberto cavalli را از دیگر رقبا متمایز ساخته، پلیمر خاص شیشه آن می باشد که توانسته،  نقص اکثر عینک های آفتابی در عبور دادن اشعه ماورا بنفش با طول موج بلند (uva) را برطرف، و  مانع آسیب رسانی آن به چشم ها گردد. 
لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و البته به غیر از اشعه uva اشعه های uvb , uvc را نیز دفع میکند و باعث میشود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. طراحی این مدل به صورتی بوده که با تمامی چهره ها متناسب باشد. حتما این مدل بی نظیر و استثنایی را تهیه کنید ..

 

da6d027f 5655 4a94 bad4 4cb5fd88468d خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی
0da31524 6388 44d6 9a51 5bb58a0118a0 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی


خرید پستی >>> قیمت : 30,000 تومان
8888 خرید عینک آفتابی روبرتو کاوالی